Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu eshop.mediskin.sk
Čl. I. Úvodné ustanovenia a vysvetlenie účelu všeobecných obchodných podmienok
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej tiež uvádzané len skratkou "VOP") platia pre nákup v internetovom obchode prevádzkovanom na adrese eshop.mediskin.sk (ďalej tiež uvádzané len ako "e-shop") spoločnosťou SkinArt, s. r. o., IČO: 46455108, Krásnohorská 8, 851 07 Bratislava, zap. v OR SR MS BA III, odd.: Sro, vl. č. 77595/B.
- Nákup v e-shope prebieha na základe kúpnej zmluvy uzatváranej medzi predávajúcim a kupujúcim. Proces uzatvárania kúpnej zmluvy je podrobne popísaný v čl. III. VOP. VOP sú dokumentom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy a podrobne uvádza a vysvetľuje práva a povinnosti oboch strán kúpnej zmluvy, teda kupujúceho aj predávajúceho. Dojednania, ktoré sú v kúpnej zmluve odlišné od ustanovení VOP, majú prednosť.
- VOP obsahujú informácie, ktoré sú potrebné pre realizovanie nákupu. Prosíme, prečítajte si VOP starostlivo a v prípade, že k nim budete mať otázky, kontaktujte nás. Kontakty nájdete v čl. II. VOP. Vzájomná komunikácia je najlepším spôsobom, ako eliminovať prípadné budúce nejasnosti medzi nami. Tým, že kliknete na tlačidlo " Objednať s povinnosťou platby " potvrdzujete, že ste VOP videli, čítali a súhlasíte s takým priebehom obchodu. Zároveň tým potvrdzujete, že svoju objednávku myslíte vážne, a že ste rovnako ako my pripravení splniť svoje záväzky z následne uzatvorenej kúpnej zmluvy (teda my ako predávajúci predovšetkým dodať vám tovar presne podľa vašej objednávky a Vy ako kupujúci zaplatiť za dodaný tovar dohodnutú cenu) .
Obsah VOP:
- Úvodné ustanovenia a vysvetlenie účelu obchodných podmienok
- Dôležité pojmy (definície)
- Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
- Cena tovaru a platba
- Dodacie podmienky
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy
- Záruka, práva z chybného plnenia, reklamačný poriadok
- Vybavovanie sťažností, riešenie spotrebiteľských sporov
- Záverečné ustanovenia
Čl. II. Dôležité pojmy (definície)
- Predávajúci v internetovom obchode eshop.mediskin.sk je SkinArt, s. r. o., IČO: 46455108, sídlom Krásnohorská 8, 851 07 Bratislava, zap. v OR SR MS BA III, : Sro, vl. č. 77595/B, DIČ: 2820009357, IČ DPH:SK2820009357. Prevádzka e-shopu a adresa na doručovanie pošty a vráteného tovaru: SkinArt, s. r. o., Mýtna 5, 811 07 Bratislava, SK. Kontaktný telefón: +421948896876. Adresa na doručovanie elektronickej pošty: skinart@mediskin.sk.
- Kupujúci je ten, kto prostredníctvom webového rozhrania eshop.mediskin.sk uzavrie s nami ako predávajúcim kúpnu zmluvu a tým nakúpi tovar ponúkaný na predaj prostredníctvom internetových stránok e-shopu. Kupujúci môže byť podnikateľ (fyzická osoba a/alebo právnická osoba) alebo spotrebiteľ.
- Spotrebiteľom sa podľa zákona rozumie fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu povolania. Ak ste fyzická osoba a do objednávky uvediete IČO, budeme mať za to, že kúpnu zmluvu uzatvárate ako podnikateľ a nie ako spotrebiteľ.
- Spotrebiteľská zmluva je kúpna zmluva, v ktorej ako kupujúci vystupuje spotrebiteľ.
- Zmluva uzatvorená dištančným spôsobom je kúpna zmluva, ak je uzatvorená prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku, t.j. je uzavretá bez toho aby sa predávajúci a kupujúci museli osobne stretnúť. Zmluva sa uzatvára prostredníctvom mediskin.sk na základe objednávky urobenej priamo na internetových stránkach. Náklady spojené s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku (najmä náklady na internetové pripojenie a pod.) hradí každá strana svoje. Uskutočnením objednávky výslovne súhlasíte s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku.
Čl. III. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
Tvorba objednávky
- Kupujúci objednáva tovar cez objednávkový systém e-shopu. V e-shope je prezentovaný tovar vrátane opisu hlavných charakteristík tovaru, a ak je to u daného produktu potrebné, aj s uvedením ďalších dôležitých informácií o tovare, najmä návodu na jeho použite, exspirácie alebo trvanlivosti, pokynov na skladovanie a uchovávanie, zloženie a pod. Všetky prezentácie tovaru uvedené na webovom rozhraní sú informatívneho charakteru. Ako predávajúci nie sme povinní uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.
- Pre objednanie tovaru cez webové rozhranie obchodu slúži objednávkový formulár, kde ako Kupujúci vyplníte potrebné identifikačné údaje, a to najmä meno, priezvisko alebo názov firmy, IČO, DIČ, informácie o objednávanom tovare (vložením objednávaného tovaru do "košíka" e-shopu s uvedením množstva objednávaného tovaru, prípadne aj varianty tovaru, ak sú v ponuke), fakturačnú adresu a dodaciu adresu (ak je odlišná), e-mail, telefónny kontakt a vyberiete spôsob úhrady a spôsob doručenia tovaru. Ak máte zľavový kód alebo darčekový poukaz, môžete ho uplatniť vyplnením v príslušnom políčku objednávky. Pokyny pre uplatnenie darčekového poukazu sú uvedené priamo na darčekovom poukaze. Objednávať tovar je možné 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Expedícia prebieha len v pracovných dňoch. Predávajúci upozorňuje, že výnimočne môže dôjsť k dočasnej nedostupnosti webu v dôsledku nutnej údržby webu alebo okolnosťami, za ktoré nezodpovedá, ako sú výpadky pripojenia k internetovej sieti.
- Pred odoslaním objednávky je umožnené skontrolovať a meniť údaje vložené do objednávkového formulára a prípadne ešte opraviť vzniknuté chyby a nezrovnalosti. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo "Objednať s povinnosťou platby".
Uzatvorenie kúpnej zmluvy a vlastnícke právo
- Po prijatí objednávky vás budeme informovať e-mailom zaslaným na vašu elektronickú adresu, prílohu tohto oznámenia tvorí aj text týchto VOP, formulár na odstúpenie od zmluvy a reklamačný formulár. Do okamihu než je vám doručené potvrdenie o prijatí vašej objednávky, je možné telefonicky alebo mailom (na adresu uvedenú v čl. II. VOP) objednávku zrušiť. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky na vašu elektronickú adresu uvedenú v objednávke je kúpna zmluva uzatvorená. Akékoľvek zmeny uzatvorenej kúpnej zmluvy (vrátane zrušenia objednávky) sú potom možné len na základe dohody s predávajúcim.
- Ako predávajúci si vyhradzujeme právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy, pokiaľ sa tovar už nevyrába alebo ak dôjde k vyčerpaniu skladových zásob a dodávateľ nie je dlhodobejšie schopný dodať nové skladové zásoby. Z rovnakých dôvodov sme oprávnení odstúpiť od uzatvorenej kúpnej zmluvy (ak sme neboli schopní vašim požiadavkám vyhovieť), pričom odstúpenie môže byť urobené zaslaním písomného odstúpenia s uvedením dôvodov na váš e-mailový kontakt a nadobúda účinnosť okamihom jeho doručenia. Ak by nastala situácia, že ste ako kupujúci už predtým uhradili celú alebo časť kúpnej ceny, prijaté finančné plnenie vám v tomto prípade vrátime s Vami dohodnutým spôsobom, prípadne ak nedôjde k dohode, potom rovnakým spôsobom, ako bola platba uhradená z vašej strany. Doba vrátenia prijatého plnenia závisí od zvoleného spôsobu platby, neprekročí však dobu 14 dní od okamihu informovania o nemožnosti dodať tovar alebo účinnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy.
- Vlastnícke právo k tovaru na Vás ako kupujúceho prechádza v okamihu, keď sú splnené obe nasledujúce podmienky - je uhradená celá kúpna cena a tovar ste prevzali.
Postup vybavenia objednávky
- Ak niektorý tovar nie je aktuálne skladom ani do 10 dní k dodaniu našim dodávateľom, uvádzame pri produkte predpokladaný dátum najbližšej dostupnosti produktu. Počítajte však, prosím s tým, že ide naozaj o predpokladaný dátum, ktoré sa v niektorých prípadoch môže meniť. V prípade tovaru, ktorý v čase prípravy na expedíciu nemáme skladom, hoci v čase tvorby vašej objednávky skladom bol, takýto tovar zašleme na Vašu adresu v najbližšom možnom termíne na naše náklady. V prípade, že by sa takáto zásielka mala vykonať neskôr ako 30 dní od prijatia vašej objednávky, budeme vás kontaktovať, aby sme sa dohodli, či súhlasíte s takým neskorším termínom dodania alebo či chcete takú časť objednávky zrušiť a my vám súčasne do týždňa pošleme späť príslušnú časť vami zaplatenej kúpnej ceny nedodaného tovaru.
- V prípade pochybností Vás môžeme kontaktovať za účelom overenia pravosti objednávky a ak sa nepodarí pravosť objednávky overiť, máme zato, že objednávka nebola podaná a takou objednávkou sa naďalej nezaoberáme.
Užívateľský účet
- Ak sa na webovom rozhraní zaregistrujete, obratom obdržíte na Vami zadaný e-mailový kontakt prístupové údaje pre prístup k užívateľskému účtu. Ako Kupujúci sa zaväzujete udržiavať Vaše údaje uvedené v užívateľskom účte aktuálne a pravdivé. Ste povinní vykonať také opatrenia aby nedošlo z dôvodu nedbanlivosti k zneužitiu Vašich prístupových údajov. V prípade závažného porušenia Vašich povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo týchto VOP sme oprávnení po predchádzajúcom upozornení vám užívateľský účet zneprístupniť alebo zrušiť. Nákup v e-shope je možné uskutočniť aj bez registrácie a založenia používateľského účtu. V takom prípade obmedzujete svoj prístup k niektorým nami poskytovaným výhodám.
Čl. IV. Cena tovaru a platba
- Pri jednotlivých položkách tovaru je na webovom rozhraní uvedená aj ich cena. Pretože ako predávajúci sme platcami dane z pridanej hodnoty (DPH), sú ceny uvádzané na webovom rozhraní vrátane DPH. Ceny sú platné po celú dobu, kedy sú na webovom rozhraní uvedené. Náklady na dopravu sú uvedené v čl. V. VOP. Konečná kalkulovaná cena uvedená v súhrnnej objednávky (t.j. predtým než kliknete na tlačidlo "Objednať s povinnosťou platby" je už uvedená vrátane dopravného a balného. Ak nie je medzi nami výslovne dohodnuté inak, sme povinní vám tovar dodať až po úplnom zaplatení dohodnutej kúpnej ceny. Do okamihu úplného zaplatenia kúpnej ceny zostáva tovar v našom vlastníctve a nie sme s omeškaním dodania tovaru.
Postup v prípade chybne uvedenej ceny
- Dohodnutou kúpnou cenou je cena uvedená pri tovare v okamihu odoslania Vašej objednávky (uvedená v odoslanom objednávkovom formulári). Ak by došlo k zjavnej chybe pri uvedení ceny na webovom rozhraní (tým je myslený predovšetkým chyba pri zadávaní cien) alebo k obdobnej chybe v procese uzatvárania kúpnej zmluvy, potom nie sme povinní Vám za takú zjavne chybnú cenu tovaru dodať, a to ani v prípade, že došlo k automatickému potvrdeniu o prijatí objednávky. V prípade, že by už došlo z Vašej strany aj k úhrade tejto zjavne chybnej ceny, sme oprávnení od kúpnej zmluvy odstúpiť. Ak dôjde k zmene kúpnej ceny v čase medzi odoslaním Vašej objednávky a jej potvrdením z našej strany, platí kúpna cena platná v okamihu odoslania objednávky, ak nedôjde medzi nami k inej výslovnej dohode.
Platba kúpnej ceny a jej splatnosť
- Kúpna cena sa hradí v Eurách. Kúpnu cenu je možné uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
- Bezhotovostne bankovým prevodom na číslo účtu uvedené v e-shope.
- Bezhotovostne online platobnou kartou alebo tzv. rýchlym online bankovým prevodom prostredníctvom platobného portálu Comgate, a.s.. Platobné metódy sú napojené na platobnú bránu poskytovateľa platobnej brány Comgate, a.s., ktorá poskytuje zabezpečenú technológiu prijímanie platobných kariet a online bankových prevodov. Čísla platobných kariet, kreditných kariet a heslá k elektronickému bankovníctvu zadávate pomocou zabezpečeného a dôveryhodného kanálu poskytovateľa platobnej brány. Tieto údaje s nami uvedená spoločnosť nezdieľa a nemáme k nim prístup. Kontaktné údaje na spoločnosť Comgate, a.s., pre potreby prípadnej reklamácie platieb alebo informácie k platbám. Comgate, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, ČR, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
- Základné vysvetlenie priebehu platby prostredníctvom platby kartou alebo bankovými prevodmi
- Pokyny k platbe obdržíte v e-maile potvrdzujúcom prijatie objednávky. Pri platbe, prosím, nezabudnite uviesť príslušný variabilný symbol. Len tak môže byť platba rýchlo spárovaná a tovar čo najskôr expedovaný.
- V prípade bezhotovostného prevodu bankovým prevodom je kúpna cena splatná do 3 dní od potvrdenia prijatia objednávky. Kúpna cena je zaplatená v okamihu, keď je príslušná suma pripísaná na náš bankový účet.
- V prípade bezhotovostnej platby online platobnou kartou je kúpna cena splatná okamžite po objednaní.
- Po dodaní tovaru vám vystavíme daňový doklad so všetkými zákonnými náležitosťami. Faktúru vám zašleme spolu s tovarom a zároveň slúži aj ako dodací doklad a doklad o záruke.
- Od kupujúceho nevyžadujeme platbu zálohy za tovar. Tovar nie je možné hradiť formou splátkového kalendára.
Čl. V. Dodacie podmienky
Dodanie tovaru
- Tovar je možné dodať prostredníctvom prepravcu na Vami uvedenú doručovaciu adresu. Spôsob dodania vyberiete na webovom rozhraní pri objednávke tovaru. Naša povinnosť dodať tovar je splnená odovzdaním tovaru prepravcovi, ktorého ste si pri objednávke vybrali. Ak by ste bezdôvodne odmietli prevziať tovar, nepovažuje sa v takom prípade naša povinnosť dodať tovar za nesplnenú a nie je považovaná ani za dôvod na odstúpenie od zmluvy z vašej strany.
Dodacia lehota
- Dĺžka dodacej lehoty závisí od zvoleného spôsobu dopravy, zvoleného spôsobu platby a na dostupnosti vybraného tovaru. Tovar skladom pripravíme na expedíciu (t.j. odovzdávame prepravcovi) zvyčajne do týždňa po pripísaní kúpnej ceny na náš účet (alebo u dobierky do týždňa po potvrdení prijatia objednávky), hoci sa snažíme o expedíciu do 3-4 pracovných dní. V prípade platby prevodom, sa tovar odosiela do týždňa po prijatí tejto platby na účet Predávajúceho (ak je tovar skladom).
Náklady na dodanie tovaru
- Výška ceny za dodanie tovaru závisí na Vami zvolenom spôsobe dodania a je uvedená na webovom rozhraní. Na webovom rozhraní bude uvedený aj prípadný limit objednávky, pri ktorého dosiahnutí je doprava zadarmo.
Ak by bolo nutné z dôvodu na Vašej strane doručovať tovar opakovane alebo iným ako objednaným spôsobom, ste nám povinní uhradiť náklady na opakované doručenie alebo za doručenie iným spôsobom, ak nebude medzi nami výslovne dohodnuté inak.
Prevzatie tovaru
- Pri prevzatí tovaru si, prosím, vždy skontrolujte neporušenosť obalu tovaru. Ak zistíte nedostatky, uplatnite ich ihneď u dopravcu a kontaktujte nás (podrobnosti nižšie v časti o uplatňovaní reklamácie). Odmietnutie zásielky s poškodeným obalom sa nepovažuje za bezdôvodné odmietnutie prevzatia tovaru. Naopak, ak podpisom dodacieho listu alebo súpise balíkov prepravcu alebo obdobného dokumentu potvrdíte prevzatie tovaru, má sa zato, že tovar bol dodaný v neporušenom obale a nie je možné už reklamovať tovar z dôvodu porušenia celistvosti obalu.
- Vyhradzujeme si právo upraviť podrobnejšie podmienky Dodanie tovaru a dopravy v samostatnom dokumente.
Čl. VI. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
- Spotrebiteľ má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak je objednávka dodávaná po častiach, beží 14-dňová lehota odo dňa prevzatia poslednej časti objednávky. Ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru, beží 14-dňová lehota pre každú dodanú objednávku samostatne a začne plynúť dňom prevzatia tovaru. V tejto 14-dennej lehote musí byť odstúpenie od kúpnej zmluvy odoslané e-mailom na hasa@skinnotech.sk alebo poštou na našu adresu uvedenú v čl. II. ods. 1 VOP, prípadne na túto adresu doručené osobne či prostredníctvom inej osoby. Odstúpiť možno aj vyplnením formulára, ktorý nájdete tu. V prípade použitia vzorového formulára vám bez zbytočného odkladu potvrdíme jeho prijatie. Odstúpenie nemusíte nijako odôvodňovať.
- Ako kupujúci beriete na vedomie, že ani spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy pri predaji tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (v zmysle §19 ods. 1 pís. e) zákona č. 108/2024 Z.z.). Vzhľadom na to, že prevažná časť nami ponúkaného tovaru je kozmetika upozorňujeme, že ide o tovar, pri ktorom nie je možnosť odstúpiť od zmluvy v prípade ak porušíte ochranný obal dodaného tovaru.
- Ak ako spotrebiteľ odstúpite od zmluvy, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy nám odovzdajte alebo zašlite späť tovar, ktorý ste od nás dostali podľa tejto zmluvy. Pri zasielaní tovaru zvoľte doporučenú zásielku, neposielajte tovar na dobierku. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Tovar zašlite nepoškodený a neopotrebovaný, vrátane všetkých súčastí a príslušenstvom a prípadnými darčeky, ktoré ste spolu s tovarom od nás dostali, a ak je to možné, potom aj v pôvodnom obale. Odporúčame vám tovar poistiť.
- K tovaru, prosím, pripojte kópiu dokladu o platbe, faktúru či dodací list alebo iný doklad či dôkaz na preukázanie, že sa jedná o tovar u nás zakúpený v lehote 14 dní pred odstúpením od zmluvy. Výrazne tým urýchlite vybavenie celej záležitosti. Samotné nepredloženie týchto dokladov však nebráni vybavenie vášho odstúpenia od zmluvy. Ak ste už predtým tieto údaje nezaslali v samostatnom oznámení o odstúpení od zmluvy (napr. vyplnením vo vzorovom formulári), pripojte, prosím, aj údaj o voľbe spôsobu vrátenia peňazí, ak ich nechcete vrátiť rovnakým spôsobom, ako ste platbu hradili.
- Najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru a písomného odstúpenia od zmluvy podľa ods. 1 vám vrátime peniaze, ktoré sme od Vás prijali ako platbu za tovar, vrátane nákladov na dopravu a akékoľvek ďalšie náklady s dodaním tovaru uhradených. Ak ste však pri objednaní tovaru nezvolili najlacnejší spôsob dodania tovaru, podľa zákona Vám vrátime sumu zodpovedajúcu najlacnejšiemu ponúkanému dodaniu tovaru. Nie sme však povinní Vám peniaze vrátiť skôr ako nám tovar odovzdáte späť alebo preukážete, že ste nám tovar späť odoslali. Peniaze vám vrátime rovnakým spôsobom, akým ste nám ich uhradili (t.j. napr. bankovým prevodom), ibaže by ste súhlasili s iným spôsobom platby, s ktorým by pre Vás neboli spojené ďalšie náklady.
- Upozorňujeme, že ak nám bude tovar vrátený poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká nám nárok na náhradu škody a máme právo si tento nárok jednostranne započítať proti Vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny, a teda v takomto prípade by sme vám vrátili iba rozdiel medzi kúpnou cenou (vrátane nákladov na dopravu) a sumou zodpovedajúcou vzniknutej ujme.
- V prípade, že by z Vašej strany nedošlo k úhrade celej kúpnej ceny ani do 10 dní po uzavretí kúpnej zmluvy, máme právo od zmluvy odstúpiť. Ďalej si vyhradzujeme právo od zmluvy odstúpiť, pokiaľ z dôvodov nie na našej strane nie je už možné tovar dodať (prestal sa vyrábať, nemožno tovar doviezť či získať od dodávateľa v bežnej dodacej lehote - pozri čl. III. VOP). Odstúpenie v takom prípade nadobúda účinnosť okamihom, kedy vám ho doručíme na Váš mailový kontakt alebo doručovaciu adresu. V prípade, že sme od Vás dostali pred naším odstúpením od zmluvy platbu, vrátime Vám ju do siedmych dní od odstúpenia od zmluvy, ak nebude medzi nami výslovne dohodnuté inak.
- Kupujúci je ďalej oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípadoch ustanovených zákonom, kúpnou zmluvou a týmito VOP z dôvodov v zákone, zmluve či VOP uvedených.
- Ak je vám spoločne s tovarom poskytnutý darček, je darovacia zmluva medzi nami uzatvorená s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy z Vašej strany bez uvedenia dôvodov, stráca darovacia zmluva účinnosť a ste povinní nám poskytnutý darček najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy vrátiť.
Čl. VII. Záruka, práva z chybného plnenia, reklamačný poriadok
- Práva vznikajúce z chybného plnenia sa riadi platnými právnymi predpismi zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len OZ) a zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len OS).
Práva zo záruky sa riadi ustanoveniami OZ a OS. - Ako predávajúci Vám zodpovedáme, že tovar pri prevzatí nemá chyby (vady). Ak ste spotrebiteľom, potom v prípade, že sa vada prejaví do 6 mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí. Spotrebiteľovi ďalej zodpovedáme aj za to, že sa vady nevyskytnú v záručnej dobe, ktorá trvá 24 mesiacov od prevzatia tovaru, ak nie je na tovare uvedené inak. Ak je tovarom vec podliehajúcu rýchlej skaze, je na nej miesto záručnej doby, na obale, vyznačená doba, po ktorú je možné vec použiť (po túto dobu je poskytovaná záruka za akosť).
- V prípade výskytu chyby na tovare, Vám vymeníme chybný tovar za nový, v prípade, že neodstúpite od zmluvy.
- Práva z chybného plnenia Vám nepatria, ak by ste pred prevzatím tovaru vedeli, že tovar má vadu, alebo by ste vadu sami spôsobili. Záruka a nároky zo zodpovednosti za vady sa nevzťahujú na opotrebenie tovaru spôsobené jeho užívaním, na chyby spôsobené nesprávnym užívaním tovaru, nedodržaním návodu, nevhodnou údržbou alebo nesprávnym skladovaním a uchovávaním. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu, nezodpovedáme za chybu, pre ktorú bola zľava poskytnutá.
- Reklamáciu u nás uplatníte bez zbytočného odkladu po zistení vád. O reklamácii nás môžete vopred informovať aj telefonicky alebo mailom na kontakty uvedené v čl. II. VOP. Reklamovaný tovar prosím doručte osobne, poštou či obdobným spôsobom na našu adresu uvedenú v čl. II VOP. Uvítame, ak k reklamácii priložíte aj faktúru alebo iný doklad o kúpe, popis reklamovanej chyby a návrh riešenia reklamácie. Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní, pokiaľ sa výslovne nedohodneme inak. O uplatnení a vybavení reklamácie vám poskytneme písomné potvrdenie.
- Ak je na základe vašej objednávky tovaru dodávaný prostredníctvom dopravcu, žiadame vás o kontrolu zásielky za prítomnosti dopravcu a v prípade zistenia poškodenia zásielky o reklamáciu priamo u dopravcu. Dopravca následne spíše s adresátom protokol o zistení nedostatku a zásielka bude doručená späť odosielateľovi. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu: skinart@mediskin.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky dáva predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
- V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí s obsahom balíka vás žiadame o nahlásenie tejto skutočnosti najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky na e-mailovú adresu: skinart@mediskin.sk. Pri nenahlásení škody do 48 hodín od prevzatia zásielky sa vystavujete riziku zamietnutia reklamácie obsahu zásielky.
Čl. VIII. Vybavovanie sťažností, riešenie spotrebiteľských sporov
- Ak máte k uzatvorenej kúpnej zmluve, jej plneniu či našej činnosti nejakú sťažnosť, kontaktujte nás prosím na adrese uvedenej v čl. II. VOP alebo na elektronickej adrese: hasa@skinnotech.sk.
- Podnikáme na základe živnostenského oprávnenia, kontrolným orgánom je príslušný živnostenský úrad, dohľad nad dodržiavaním predpisov o ochrane spotrebiteľov vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia. Dodržiavanie predpisov o ochrane osobných údajov kontroluje Úrad na ochranu osobných údajov. Aj na tieto orgány sa môžete obrátiť so svojimi sťažnosťami.
- Ak medzi nami ako predávajúcim a spotrebiteľom dôjde k spotrebiteľskému sporu, má spotrebiteľ právo na jeho mimosúdne riešenie. Subjektom mimosúdneho riešenia je Slovenská obchodná inšpekcia. Všetky podrobnosti k mimosúdnemu riešeniu sú uvedené na stránkach Slovenskej obchodnej inšpekcie www.soi.sk. Spotrebiteľ môže využiť takisto platformu pre riešenie sporov online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Čl. IX. Záverečné ustanovenia
- Kúpna zmluva je uzatváraná na dobu určitú, do doby plnenia povinností predávajúceho a kupujúceho zo zmluvy vyplývajúce.
- Ochrana osobných údajov je riešená samostatným dokumentom, ktorý nájdete tu.
- Upozorňujeme, že sme oprávnení tieto VOP jednostranne meniť, pre kupujúceho však vždy platí text obchodných podmienok účinný v okamihu odoslania objednávky. VOP vo formáte PDF obdržíte v maile potvrdzujúcom objednávku.
- Tieto VOP ako aj právne vzťahy sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
- Tieto VOP sú účinné od 15.10.2024
Súbory na stiahnutie: